Σάββατο, 10 Μαΐου 2014


Τα καλύτερα πάντα έρχονται….



Πάνε δυο μήνες που “την πάτησα” κι ακόμη να το χωνέψω. Όλο έλεγα “σιγά μη συμβεί σε μένα τώρα πια”….Και να, που ήρθε! Δεν είναι το ζητούμενο ο έρωτας για να μας βγάλει από το αδιέξοδο, στο οποίο συχνά βρισκόμαστε, ούτε θα τον βρούμε αν είμαστε χαμένοι μέσα στις δικές μας επιθυμίες.

Σπάνια έρχεται για να μας τραβήξει προς τα πάνω. Αυτό είναι που μας μπερδεύει! Νομίζουμε ότι είμαστε απλά άτυχοι και ότι δεν έρχεται σε μας για να τιμωρηθούμε για όσα λάθη μπορεί να έχουμε κάνει. Μπαίνουμε στη διαδικασία της αυτολύπησης και μιζεριάζουμε λες και όλα για μας είναι προδιαγεγραμένα.

Μετά συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους, τους “τυχερούς”, που έχουν δίπλα τους κάποιον και μοιράζονται στιγμές, και αρχίζουμε πια να πιστεύουμε με όλο μας το είναι, ότι απλά δεν είναι γραφτό! Εξιδανικεύουμε οτιδήποτε συμβαίνει στους άλλους , πιστεύοντας ότι για αυτούς είναι όλα εύκολα, ενώ για εμάς όχι.

Με είχα κουράστει πια! Αντί να αναζητήσω αυτό που ήθελα πραγματικά αναλωνόμουν σε στιγμές θλίψης και οίκτου για τον εαυτό μου. Όταν το συνειδητοποίησα, προσπάθησα πολύ για να με αλλάξω και δεν ήταν αργά (ποτέ δεν είναι). Πήρε λίγο καιρό, ο καθένας σε αυτά τα πράγματα παίρνει το δικό του χρόνο….. Ήρθε όμως! Ήρθε κυρίως αυτή η αίσθηση απελευθέρωσης, που μας επιτρέπει να είμαστε πιο ευτυχισμένοι με απλά πράγματα και τότε άρχιζαν να έρχονται και όλα τα άλλα….τα όμορφα.

Και σίγουρα, πάντα θέλουμε και κάτι ακόμη για να είμαστε καλύτερα, όμως αν απλά καθόμαστε και θεωρούμε ότι θα έρθει από μόνο του, τότε κάνουμε λάθος. Φυσικά και θέλουμε το καλύτερο σε όλα εκείνα που μας αφορούν, οφείλουμε όμως στον εαυτό μας να τον χαϊδεύουμε που και που και να του δίνουμε χρόνο να ανταπεξέρχεται. Η παραίτηση είναι αυτή που μας ρουφάει προς τα κάτω….το ζητούμενο είναι τελικά να μην το βάζουμε κάτω! Τα καλύτερα πάντα έρχονται……

http://posiliving.gr/

ΕΥΤΥΧΙΑ & ΥΓΕΙΑ!

Δέκα βήματα για μεγαλύτερη ευτυχία και υγεία!!!

υγεία

Η ζωή είναι γεμάτη από καθημερινό άγχος που μπορεί να επηρεάσει την αίσθηση του να είμαστε ευτυχισμένοι. Όλοι βιώνουμε προκλήσεις, αλλά οι συνήθειες που αναπτύσσουμε μπορούν αποτελεσματικά να μας δώσουν ώθηση στο να απολαύσουμε καλύτερη ζωή. 

Ο παρακάτω οδηγός μπορεί να αυξήσει την ευτυχία και την υγεία ενός ατόμου. 

1. Γείωση 

Η έρευνα έχει δείξει ότι η «γείωση» ή το άγγιγμα του εδάφους με τα γυμνά πόδια σας ή με άλλο μέρος του σώματος είναι ευεργετική για την υγεία. Οι επιστήμονες έχουν δείξει ότι η γείωση μειώνει το jet lag, το άγχος, τον πόνο και την αϋπνία. Τα άτομα αναφέρουν σημαντική βελτίωση στη διάθεση και τη μείωση του πόνου με μόλις 15 λεπτά γείωσης. Η άμεση επαφή με το έδαφος μπορεί να επιτευχθεί μέσω σωματικής επαφής με το γρασίδι, το χώμα, την άμμο ή το σκυρόδεμα. Οι ξύλινες επιφάνειες δεν ''επικοινωνούν'' με τα φυσικά ηλεκτρικά φορτία της Γης. 


2.Ηλιοθεραπεία 

Η ηλιοθεραπεία συνδέεται με πολλά οφέλη για την υγεία, με πιο γνωστά τα αυξημένα επίπεδα της βιταμίνης D. Η έκθεση στον ήλιο διεγείρει επίσης την παραγωγή νευροδιαβιβαστών, όπως η σεροτονίνη, οι οποίοι είναι σημαντικοί για τη θετική διάθεση. 

3. Κίνηση

Η άσκηση έχει συνδεθεί με την αύξηση της ευτυχίας. Η γιόγκα, η γυμναστική και  η αεροβική δραστηριότητα  ενισχύουν την υγεία. Η κίνηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση, συμβάλλει επίσης και στη μείωση του άγχους και του θυμού. 

4. Συνδεθείτε με τους αγαπημένους σας

 Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά πλάσματα. Η έρευνα έχει δείξει ότι οι ισχυρές κοινωνικές σχέσεις με άλλους συμβάλλουν θετικά στην ευτυχία. Περνώντας το χρόνο με τους φίλους, την οικογένεια, τους συναδέλφους και τους γείτονες είναι σημαντικό για την ψυχική σας υγεία . 

5. Χρησιμοποιήστε θετικές αυτο - επιβεβαιώσεις 

Έρευνα έχει αποδείξει ότι αυτά που λέμε στον εαυτό μας έχουν επιπτώσεις στις διαθέσεις μας. Έχουμε τη δύναμη να μεταδώσουμε στον εαυτό μας θετικά ή αρνητικά μηνύματα. Είναι σημαντικό να είμαστε οι καλύτεροι μας φίλοι και να μεταδίδουμε στους εαυτούς μας ενθαρρυντικά μηνύματα όλη την ημέρα. Εστιαζόμαστε σε αυτό που καταφέρνουμε και στα καλά χαρακτηριστικά μας, παρά στις αδυναμίες μας. Η γνωστική θεραπεία έχει ένα ισχυρό ιστορικό που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά τους σε σχέση με τη βελτίωση της διάθεσης ενός ατόμου. Η βασική ιδέα είναι να αλλάξουν οι σκέψεις ενός ατόμου από αρνητικές σε θετικές. 

6. Κάνετε κάτι που αγαπάτε 

Όλοι απολαμβάνουν διάφορες δραστηριότητες και είναι σημαντικό να βρίσκουν χρόνο για να απολαμβάνουν αυτές τις δραστηριότητες . Είτε πρόκειται για ποδηλασία, μπόουλινγκ,  διάβασμα,  περπάτημα, είτε ενασχόληση με ένα μουσικό όργανο, με καλλιτεχνική δημιουργία ή κηπουρική, είναι καλό για την υγεία μας  να βρίσκουμε χρόνο για τα πάθη μας. 

7. Αποδράστε

 Οι θετικές αποδράσεις μπορεί να είναι μεγάλοι ''θραύστες'' του άγχους. Η παρακολούθηση μιας αγαπημένης εκπομπής ή ταινίας, η ακρόαση μουσικής, το να απολαμβάνουμε θέατρο, μια διάλεξη ή μια κωμωδία, να παίζουμε ένα παιχνίδι, να λύνουμε ένα σταυρόλεξο ή να βυθιζόμαστε στην ανάγνωση ενός καλού βιβλίου είναι παραδείγματα καλών αποδράσεων από το άγχος. 

8. Απολαύστε τη φύση 

Με τον ζεστό καιρό, πολλοί άνθρωποι θέλουν να περνούν το χρόνο τους σε εξωτερικούς χώρους. Ανεξάρτητα από το αν κάθεστε σε μια σκεπαστή βεράντα, παγκάκι στο πάρκο ή στην εξωτερική βεράντα, μπορείτε να απολαύσετε τις εικόνες και τους ήχους των εξωτερικών χώρων. Περπάτημα, ποδηλασία και πεζοπορία είναι άλλοι τρόποι για να απολαύσετε τη φύση. Περνώντας το χρόνο σας στην παρατήρηση των ανθισμένων δέντρων, θάμνων και φυτών, ενώ ακούτε τα πουλιά και αισθάνεστε το ζεστό αεράκι, είναι ένας τρόπος για να χαλαρώσετε και να ξεφύγετε από τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής που ακολουθούμε. 

9. Αποσυνδεθείτε από την τεχνολογία 

Εξασκηθείτε στην απενεργοποίηση του κινητού τηλεφώνου, του υπολογιστή σας και άλλων συσκευών όλη την ημέρα. Όντας η υπερβολική διασύνδεση έχει συσχετιστεί με αυξημένα επίπεδα στρες και έχει γίνει θέμα ψυχικής υγείας και κοινωνικό ζήτημα. Είναι σημαντικό να είμαστε εστιασμένοι στη στιγμή, να ζούμε στο παρόν και να έχουμε κάποιο χρόνο για να επικεντρωνόμαστε αποκλειστικά σε μία δραστηριότητα, ένα πρόσωπο ή πράγμα. 

10. Ζήστε στο παρόν 

Αν επικεντρωθείτε στη στιγμή που ζείτε, τότε μπορείτε να ζήσετε τη χαρά . Είναι σημαντικό να απενεργοποιήσετε τις ανησυχίες σας για το μέλλον και να σταματήσετε να εκφράζετε τη λύπη σας για το παρελθόν. Μια ολόκληρη νέα θεραπευτική για την ψυχική υγεία, γνώση και συναίσθηση, εστιάζει στην ανάπτυξη στρατηγικών περί εστίασης στο εδώ και τώρα, σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι αρνητικές σκέψεις και να αυξηθεί η ευτυχία . 

Michelle Goldstein

Πηγές για αυτό το άρθρο περιλαμβάνουν:
 http://earthinginstitute.net/about-us
 http: / / www.naturalnews.com 
http://psychcentral.com 

Burns, David. The Good Feeling Handbook . Νέα Υόρκη: Penguin, Εκτύπωση 1999. 
http://mbct.com/Index.htm 

Σχετικά με την συγγραφέα: Η Michelle είναι μια θεραπεύτρια ψυχικής υγείας  που ενσωματώνει ολιστικές προσεγγίσεις στην πράξη της συμβουλευτικής. Έχει 25 χρόνια εμπειρίας με επιτυχία στην παροχή συμβουλών σε άτομα, ζευγάρια και οικογένειες. 



naturalnews

Απόδοση Κειμένου dorieas

Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.

10 απλές συμβουλές για να παραμείνουμε νέοι

Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.

Έτσι, μετά από έρευνα στα συμπεράσματα ηλικιωμένων ανθρώπων για το τι πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε νέοι, μας είπαν:

1. Πετάξτε τους ασήμαντους αριθμούς. Αυτό συμπεριλαμβάνει την ηλικία, το βάρος και το ύψος. Αφήστε τους γιατρούς να νοιάζονται γι’αυτά. Γι’αυτό τους πληρώνετε άλλωστε.

2. Κρατήστε μόνον τους ευχάριστους φίλους. Οι γκρινιάρηδες σας ρίχνουν.

3. Να μαθαίνετε συνεχώς! Μάθετε περισσότερα για τους υπολογιστές, τις τέχνες, την κηπουρική, ο,τιδήποτε, ακόμη και για το ραδιόφωνο. Να μην αφήνετε ποτέ τον εγκέφαλο ανενεργό. «Ένα ανενεργό μυαλό είναι το εργαστήρι του Διαβόλου». Και το επίθετο του διαβόλου είναι Αλτζχάιμερ.

4. Απολαύστε τα απλά πράγματα.

5. Γελάτε συχνά, διαρκώς και δυνατά. Γελάστε μέχρι να σας κοπεί η ανάσα.

6. Τα δάκρυα ανακουφίζουν… Υπομείνετε, πενθήστε, και προχωρήστε παραπέρα. Το μόνο άτομο, που μένει μαζί μας για ολόκληρη τη ζωή μας είναι ο εαυτός μας. Να είστε ΖΩΝΤΑΝΟΙ ενόσω είστε εν ζωή.

7. Περιβάλλετε τον εαυτό σας με ό,τι αγαπάτε. Είτε είναι η οικογένεια, τα κατοικίδια, η μουσική, τα φυτά, τα ενδιαφέροντά σας, ο,τιδήποτε. Το σπίτι σας είναι το καταφύγιό σας.

8. Να τιμάτε την υγεία σας: Εάν είναι καλή, διατηρήστε την. Εάν είναι ασταθής, βελτιώστε την. Εάν είναι πέραν της βελτιώσεως, ζητήστε βοήθεια.

9. Μην κάνετε βόλτες στην ενοχή. Κάντε μια βόλτα στα μαγαζιά, ακόμη και στον διπλανό νομό ή σε μια ξένη χώρα αλλά ΜΗΝ πηγαίνετε εκεί που βρίσκεται η ενοχή.

10. Πείτε στους ανθρώπους που αγαπάτε ότι τους αγαπάτε, σε κάθε ευκαιρία.

Και πάντα να θυμάστε:

Το ταξίδι της ζωής δεν είναι για να φθάσουμε στον τάφο με ασφάλεια σ’ένα καλοδιατηρημένο σώμα, αλλά κυρίως για να τρέχουμε από δω κι από κει ζώντας έντονα εμπειρίες!”